مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان تفت در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 113 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.


به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)
استان يزد، "محسن علیزاده" در جلسه ستاد اجرایی جشنواره نیکوکاری با بیان این مطلب افزود: سال گذشته در 12 پایگاه در سطح شهرستان تفت و همچنین پایگاه های مدارس بیش از 113 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد.

وی بابیان اینکه امسال مساجد نیز پایگاه های جشنواره نیکوکاری هستند، اظهار داشت: با قرار گرفتن مساجد در محوریت این جشنواره، پایگاه های بیشتری برای جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان تفت مستقر می شوند.

علیزاده اضافه کرد: از مهم‌ترین اهدافی که با برگزاری جشنواره نیکوکاری دنبال می‌شود، تر ویج فرهنگ انفاق و بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از کمک های مردمی همزمان با فرا رسیدن سال نو است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: : در روز 16 اسفندماه جشنواره نیکوکاری در مدارس شهرستان و روزهای 17 و 18 اسفندماه در پایگاه سطح شهرستان و مساجد برگزار خواهد شد.

عبدالمجید زارع- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت هم در این جلسه گفت: ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان موجب نهادینه شدن حس نوعدوستی و همکاری در جامعه می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا